Gå til indhold
Annonce
Helsingør

Nordmænd dømt i Helsingborg for Helsingør-smugling

Vandpibetobak til hele ni års forbrug havde mand gemt i bil.

En tur over Øresund endte med tid bag tremmer for to ud af tre nordmænd, der ankom til Helsingborg med færgen fra Helsingør. Foto: Lars Johannessen
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce