Gå til indhold
Annonce
Helsingør

Nu får Hal 16 endelig sin aftale på plads med kommunen

En brugsaftale for Hal 16 var blevet "væk" i den kommunale administration, men nu kommer den og dermed udløses de 400.000 kroner, som Realdania-fonden har doneret til Helsingør-foreningen.

Foto: Lars Johan
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce