Gå til indhold
Annonce
Helsingør For abonnenter

Nu skal vi overvåges i Helsingørs gader

Nordsjællands Politi har valgt Helsingør som byen, hvor der skal opsættes overvågningskameraer flere steder i indre by. Det er regeringens tryghedspakke, der nu bliver sat i spil.

Videokameraer skal fremover overvåge os, når vi går tur i gaderne i indre by i Helsingør. (Foto: Lars Johannessen) Foto: Lars Johan
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce