Gå til indhold
Annonce
Helsingør

Øresundsakvariet glæder sig over stor opbakning til indsamling

Der er foreløbig blevet indsamlet et beløb på knap 108.000 kroner i støtte til Øresundsakvariet. Det oplyser chef for Øresundsakvariet Jens Peder Jeppesen. Han glæder sig over opbakningen.

- Det er et stort beløb for et lille akvarium som os, og det er vi naturligvis rigtig glade for, siger akvariechef Jens Peder Jeppesen. Foto: Lars Johannessen
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce