Gå til indhold
Annonce
Helsingør

Rekordmange samler cigaretskod og andet affald i Helsingør

Årets affaldsdag, der er et samarbejde mellem Helsingør Kommune og Danmarks Naturfredningsforening, fik over 400 mennesker ud med poser og handsker for at forårsrengøre naturen.

Vinderne af Den Gyldne Snapper - børnene i Nøjsomhed. Foto: Lars Johannessen
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce