Gå til indhold
Annonce
Helsingør For abonnenter

Rektor: Vi er forpligtet til at gennemføre nødundervisning

Af Tine Zedeler

Rektor Preben Meyer fortæller, at skolen så vidt muligt forsøger at tilgode elevernes ønske om at arbejde hjemmefra, der hvor det giver mening. Foto: Torben Sørensen
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce