Gå til indhold
Annonce
Helsingør

Rema 1000 fejrede sin første butik i Helsingør

Onsdag var der rejsegilde på Esrumvej. Her åbner den første Rema 1000 i Helsingør. Den næste er ved at blive planlagt og flere kan være på vej.

Onsdag kunne fungerende borgmester Henrik Møller ønske Torben Hansen tillykke med den kommende Rema 1000, mens Casper Larsen, der er Rema-elev og Lars Boje, der er rådgiver for Dansk Butikstjeneste ser på. (Foto: Lars Johannessen)
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce