Gå til indhold
Annonce
Helsingør

Rød-glødende kritik af spare-budget i Helsingør: - Det er katastrofalt

Mandag aften blev kommunens 2022-budget vedtaget i Helsingør Byråd med opbakning fra 23 ud af 25 mandater.
Allan Berg Mortensen og Jørgen Bodilsen fra Enhedslisten var de to eneste, som stemte imod Helsingør Kommunes 2022-budget på byrådsmødet mandag aften. Foto: Jesper Munch Nielsen
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce