Gå til indhold
Annonce
Helsingør For abonnenter

Ryberg kritiserer kommunen: "Det er da fuldstændigt forrykt"

Sibirien bliver den nordvestlige del af Axeltorv kaldt. Politiker skælder ud over den leje, som kommunen vil forlange for to udeserveringsarealer.

Jan Ryberg i Sibirien - en del af Axeltorv, hvor solen kun sjældent kommer. "Jeg kan altså ikke forstå, at kommunen overhovedet vil være bekendt at forlange de penge for det areal", siger han. Foto: Torben Sørensen
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce