Gå til indhold
Annonce
Helsingør For abonnenter

Spiste du der? Glemte at sætte kebabrulle på køl

Indehaveren af en kebabbar i Helsingør har fået en bøde på 10.000 kroner for at sælge farlige fødevarer.

En kebabbar i Helsingør har fået en bøde på 10.000 kroner for at sælge farlige fødevarer.
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce