Gå til indhold
Annonce
Helsingør

Sundbusserne indsætter nyt skib

Sundbusserne Jeppe og Pernille har fået selskab af katamaranfærge Lea Elizabeth. Det nyerhvervede skib blev døbt søndag. I dag er det første dag, det sejler på ruten.

Katamaranfærgen Lea Elizabeth er blevet indlemmet i Sundbusserne. (Foto: Lars Johannessen)
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce