Gå til indhold
Annonce
Helsingør

Sundhedsstyrelsen sender covid-brev til alle danskere

For første gang nogenside henvender Sundhedstyrelsen sig til alle borgere på en gang via e-Boks.

Foto: HP
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce