Gå til indhold
Annonce
Helsingør

To døde: Plejehjemmet Birkebo kæmper med corona

Nu er Bøgehøjgård Plejehjem også ramt af covid 19-smitte.

To beboere fra Birkebo er nu døde med covid 19. Det er udelukkende Helsingør-plejehjemmets demens-afsnit, som er ramt af coronavirus. Foto: Torben Sørensen.
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce