Gå til indhold
Annonce
Helsingør

TV-vært har startet indsamling til veninde: Pengene skal få hende tilbage til livet

Pengene fra indsamlingen går direkte til Anette Paritout, der skal bruge dem til at finde en bolig. Siden den 3. juni har hun rykket fra rundt mellem de sofaer, hun kan låne. Det eneste hun ejer, er hendes firhjulstrækker, der er proppet med ting, hun har modtaget fra venner og bekendte. (Foto: Lars Johannessen)
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce