Gå til indhold
Annonce
Kultur

Lokale museer om genåbning: - Vi er meget, meget glade

21. april kan de lokale museer endelig slå dørene op til de udstillinger, som længe har stået klar og ventet på et publikum.
De lokale museer - blandt andet Louisiana i Humlebæk - ser frem til igen at invitere gæste indenfor fra 21. april. Foto: Lars Johannessen
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce