Gå til indhold
Annonce
Nordsjælland

Pas på! Højsæson for hjortepåkørsler starter nu

Sidste år blev næsten 520 hjorte påkørt i Helsingør og omkringliggende kommuner. Opfordringen lyder derfor: sænk farten og være opmærksom, når du kører bil.
Det er højsæson for at påkøre hjorte i oktober, november og december. Foto: Lars Johannessen
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce