Gå til indhold
Annonce
Snekkersten

Elevator er defekt i knap 14 dage: 'Man risikerer at blive fanget på midterste perron'

På Snekkersten Station er en elevator gået i stykker og forventes først i drift om knap 14 dage. Men nogle reparationer tager endnu længere tid, fortæller Banedanmark.
Elevatoren til spor 2 og 3 på Snekkersten Station er i øjeblikket defekt. Foto. Hanne Bjørton
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce