Gå til indhold
Annonce
FC Helsingør For abonnenter

Det sagde de efter AB-ydmygelsen: - Ord er tomme nu

Frustration, vrede og elendige fejl. Der blev ikke lagt fingre imellem, da FC Helsingør-lejren lukkede året af med reaktioner efter 1-5-afklapsningen i hjemmekampen mod AB. Kampen efterlader FC Helsingør helt i bund efter et frygteligt efterår med point i tre ud af 16 kampe.
Cheftræner Lluís Planagumá rejser hjem til Spanien på ferie med meget at tænke over. Efter AB-kampen havde han ikke noget at sige om fremtiden. Foto: Andreas Birkebæk
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce