Gå til indhold
Annonce
Sport For abonnenter

Det sagde de efter HB Køge-kampen: Spillede bedst - og dummest

FC Helsingør tabte da anden kamp i træk, da HB Køge gæstede Nordsjælland onsdag aften. Dermed er den forrygende start med tre sejre i de tre første kampe dæmpet lidt i de seneste dage. Dumme fejl, uskarphed og et brændt straffespark blev afgørende for det første hjemmebanenederlag i 1. division. Her er reaktionerne fra kampen.
Morten Eskesen var ikke tilfreds med sine troppers presspil og energiniveau, da FC Helsingør tabte for anden kamp i træk onsdag aften. Foto: Claus Birch.
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce