Gå til indhold
Annonce
Sport

Det sagde de efter Viborg-kampen: - Vi har spillet til mere end nul point

FC Helsingør tabte 0-1 hjemme til Viborg fredag aften. Her er reaktioner fra kampen, der blev spillet på Helsingør Stadion.
Nikolaj Hansen mener, at FC Helsingør mangler tre point i efteråret, for at oprykkerne havde fået som fortjent. Foto: Claus Birch.
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce