Gå til indhold
Annonce
Sport

Middelfart knækkede FC Helsingør

FC Helsingør tabte den første kamp efter corona-pausen, da fynske Middelfart snuppede en 2-1-sejr med fra Nordsjælland. Dermed tabte FCH et enkelt point i topstriden, da Vanløse og Aarhus fremad spillede 1-1.
FC Helsingør ramte ikke dagen i den første kamp efter corona-pausen, og derfor endte det med nederlag i topkampen mod Middelfart. Det ærgrede tydeligvis Frederik Christensen. Foto: Claus Birch
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce