Gå til indhold
Annonce
Sport For abonnenter

'Vi skal vinde for Tom': Nu skal FC Helsingør i kamp for første gang efter tragedie

Når FC Helsingør-spillerne fredag går på banen mod Sønderjyske, gør de det ikke kun for at vinde tre point, men også for at ære klub-nerven Tom, der på tragisk vis gik bort på tribunen under kampen mod Næstved.
Ved tirsdagens træning samledes FC Helsingør-truppen om det sted på Helsingør stadion, hvor Tom Lund Ewald faldt om med hjertestop i fredags. Foto: FC Helsingør
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce