Gå til indhold
Annonce
Debat

Debat: Borupgårdskolen er en god skole

Annette Frøhling, tidligere formand for skolebestyrelsen på Borupgårdskolen fortæller her hvorfor Borupgårdsskolen er en god skole.Foto: Mads Joakim Rimer Rasmussen/Ritzau Scanpix
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce