Gå til indhold
Annonce

Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning.

Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning.

Debat

Debat: Det er tid til et holdningsskift i embedsværket

"Selv om ting kan tage tid, kan megen utilfredshed afværges, hvis blot de lokale virksomheder har en følelse af, at der sker noget i deres sag. Det er desværre ikke tilfældet - og det er ikke nok blot at ansætte flere sagsbehandlere", fortæller Henrik Malmgreen i dette debatindlæg.Privatfoto
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce