Gå til indhold
Annonce
Helsingør

Corona-ledighed: Helsingør har laveste stigning i regionen

I løbet af de seneste fem måneder er ledigheden steget med 24,1 procent i Helsingør Kommune. Det er det laveste tal i Region H, hvor ledigheden samlet set er steget med 42,5 procent i perioden.
I perioden fra 9. marts til 9. august er arbejdsløsheden i Helsingør steget med 24,1 procent. I Region Hovedstaden (minus Bornholm) er den samlede ledigheds-stigning 42,5 procent. Foto: Lars Johannessen
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce