Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning. Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning. Debat Unge-debat: Hvad gør vi med resten? - Begge tal skal der laves om på. Da jeg var elev på Skorpeskolen Privatskole, blev en ordning indført i kantinen om, at hver fredag, i stedet for at få en ny ret serveret, fik vi vores rester fra ugen. Dette fungerede super godt både for miljøet og samvittigheden, skriver Tilde Teilmann i dette indlæg.Foto: Lars Johannessen - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 28 okt. 2021 kl. 10:00 Tilde Teilmann Annonce Leder Dagbladet mener: Hallo, Lokaltog – hvad bilder I jer ind? Alle har meldt sig syge: Nu indsættes der togbusser på Lille Nord og Hornbækbanen Leder Dagbladet mener: Ældre Sagens ageren i denne Helsingør-sag er pinlig Debat Anne og Allan Reib skriver: Vi har fået lopper! Nordsjælland Lokaltog genoptager drift mandag efter sygemeldinger Ironman Fem Ironman-atleter hentet i ambulance: - Med så mange deltagere sker der ofte uheld Ironman For abonnenter Vild efterspørgsel på særlig snack til Ironman: - Vi skulle have lavet mange, mange flere Ironman For abonnenter Det ultimative Ironman-galleri: Her er ALLE billederne fra søndagens fest i Helsingør Alarm 112 Medtrafikanter var i fare: Ung fartbølle drønede ud ad Helsingørmotorvejen i vild fart Ironman For abonnenter Belgisk stjerne er helt vild med Helsingør: - Det er et fantastisk sted Espergærde Fire toiletter til 28.000 mennesker på populær strand: Byrådet forærer offentlige toiletter væk Annonce Alarm 112 To biler kørt sammen: Stærke smerter i nakken Nekrolog For abonnenter En af Helsingørs kendte erhvervsmænd er død: - Han har skabt det hele selv Præsten skriver Præsten skriver: Det sker, når du holder pause Læserbrev Læserbrev: Borgerlig socialistisk boligpolitik i Byrådet Annonce Hornbæk For abonnenter Nu kommer der nyt liv i glemt sportshal: - Jeg har brugt op mod 400 timer på det her Helsingør Beredskabet giver tilladelse til brag fra Kulturhavnen søndag morgen Helsingør For abonnenter Anje er ansigtet på Vapnagaard - nu trækker hun sig tilbage: - Det er lidt mærkeligt Helsingør 600 år Vanvittige tal: Så meget morgenmad blev spist, da Helsingør fejrede 600-års jubilæum i Stengade Helsingør Advarer bilister om stort vejarbejde på Helsingørmotorvejen: Her kommer der kø Annonce
Leder Dagbladet mener: Hallo, Lokaltog – hvad bilder I jer ind? Alle har meldt sig syge: Nu indsættes der togbusser på Lille Nord og Hornbækbanen
Ironman For abonnenter Vild efterspørgsel på særlig snack til Ironman: - Vi skulle have lavet mange, mange flere
Ironman For abonnenter Det ultimative Ironman-galleri: Her er ALLE billederne fra søndagens fest i Helsingør
Espergærde Fire toiletter til 28.000 mennesker på populær strand: Byrådet forærer offentlige toiletter væk
Hornbæk For abonnenter Nu kommer der nyt liv i glemt sportshal: - Jeg har brugt op mod 400 timer på det her
Helsingør For abonnenter Anje er ansigtet på Vapnagaard - nu trækker hun sig tilbage: - Det er lidt mærkeligt
Helsingør 600 år Vanvittige tal: Så meget morgenmad blev spist, da Helsingør fejrede 600-års jubilæum i Stengade