Gå til indhold
Annonce

Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning.

Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning.

Debat

Unge-debat: Hvad gør vi med resten?

- Begge tal skal der laves om på. Da jeg var elev på Skorpeskolen Privatskole, blev en ordning indført i kantinen om, at hver fredag, i stedet for at få en ny ret serveret, fik vi vores rester fra ugen. Dette fungerede super godt både for miljøet og samvittigheden, skriver Tilde Teilmann i dette indlæg.Foto: Lars Johannessen
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce